مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-31فرهنگي

گرامیداشت 120 سالگی یاسوجیرو اوزو در جشنواره فیلم توکیو


یاسوجیرو اوزو چهره افسانه ای سینمای ژاپن که به عنوان یکی از بزرگترین فیلمسازان جهان شناخته می شود، با وقایع نگاری کند خود از زندگی روزمره در ژاپن پس از جنگ، - یاسوجیرو اوزو چهره افسانه ای سینمای ژاپن که به عنوان یکی از بزرگترین فیلمسازان جهان شناخته می شود، با وقایع نگاری کند خود از زندگی روزمره در ژاپن پس از جنگ، هنوز هم کارگردان ها و مخاطبان دیگر را در سراسر جهان مجذوب خود می کند.

ویم وندرس در جشنواره فیلم توکیو 2023 پرچم دار ادای احترام به کارگردان مولف ژاپنی یاسوجیرو اوزو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، یاسوجیرو اوزو چهره افسانه ای سینمای ژاپن که به عنوان یکی از بزرگترین فیلمسازان جهان شناخته می شود، با وقایع نگاری کند خود از زندگی روزمره در ژاپن پس از جنگ، هنوز هم کارگردان ها و مخاطبان دیگر را در سراسر جهان مجذوب خود می کند.

امسال برای گرامیداشت 120 سالگی این فیلمساز برجسته فیلمسازان برجسته ای از چین، آلمان، ژاپن و آمریکا در جشنواره بین المللی فیلم توکیو گرد آمدند تا تحسین خود را نثار این کارگردان افسانه ای ژاپنی کنند.

ویم وندرس با معرفی یک نسخه دیجیتالی بازسازی شده 4K از کمدی صبح بخیر که سال 1959 ساخته شده از اوزو به عنوان ارباب یاد کرد و در نشستی با عنوان شانه های غول ها با حضور جیا ژانگکه، کیوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت 120 سالگی یاسوجیرو اوزو در جشنواره فیلم توکیو

گرامیداشت 120 سالگی یاسوجیرو اوزو در جشنواره فیلم توکیو