مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-14سياسي

جوانان چه زمان سراغ ازدواج بروند؟


جوانان ابتدا نسبت به خصوصیات شخصی، روحی و روانی خود شناخت پیدا کرده و و به یک بلوغ ذهنی برسند که بتوانند یک زندگی را اداره کرده و مسئولیت برعهده بگیرند، - ایسنا/خراسان جنوبی یک استاد دانشگاه گفت: جوانان ابتدا نسبت به خصوصیات شخصی، روحی و روانی خود شناخت پیدا کرده و و به یک بلوغ ذهنی برسند که بتوانند یک زندگی را اداره کرده و مسئولیت برعهده بگیرند، درغیراین صورت بهتر است عجولانه تصمیم به ازدواج نگیرند.

علی اکبری، دکترای بالینی درگفت وگو با ایسنا، گفت: همه ی ما انسان ها نیاز به شریک عاطفی داریم و یکی از مزیت های آن این است که شریک عاطفی خوب باعث آرامش فرد و روحیه دادن به شریک خود می شوند.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در خصوص علل اصلی مجرد ماندن، گفت: برخی جوانان به خاطر شرایط اقتصادی و بعضی افراد به خاطر ادامه تحصیل و رسیدن به شرایط کاری ایده ال خود ازدواج را به تاخیر می اندازند.

وی با بیان اینکه مجرد بودن خطراتی برای نسل های آینده دارد، گفت: یکی از مهم ترین آنها عدم تداوم نسل و کاهش جمعیت است که برای نسل های آینده یک خطر بزرگ محسوب می شود همچنین نداشتن شریک عاطفی در مشکلات ممکن است تاثیرات روحی جبران ناپذیری بر افراد بگذارد یا مشکلات روحی دیگری از قبیل عدم اعتماد به نفس و مبتلا شدن آنها به افسردگی و همینطور دچار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان چه زمان سراغ ازدواج بروند؟

جوانان چه زمان سراغ ازدواج بروند؟