مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-21حوادث

کشف کلاهبرداری 140 میلیارد تومانی در سنندج


فرمانده انتظامی استان کردستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت در استان خبر داد و گفت: اعضای باند 6نفره با 140 میلیارد تومان کلاهبرداری در سنندج دستگیر شدند.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تشریح جزییات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان که به مدت 5 روز به مرحله اجرا درآمد، اظهار کرد: پلیس در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه در مدت طرح بیش از 34 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است، گفت: در این راستا 6 فقره پرونده بالای  100 میلیون و 2 فقره پرونده بالای 500 میلیون تومان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توقیف 27 دستگاه خودرو شوتی ،گفت: قاچاقچیان با خودروهای شوتی سلامت شهروندان و ضربه به  اقتصاد جامعه را هدف گرفته اند که این امر جهت برخورد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری اعضای باند 6 نفره کلاهبرداری در سنندج، افزود: این باند با سوءاستفاده از اعتماد فروشندگان و اقدام به خریداری عمده وسایل از آنان به 140 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف، که در این رابطه نیز 22 نفر شاکی شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری 140 میلیارد تومانی در سنندج

کشف کلاهبرداری 140 میلیارد تومانی در سنندج