مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-15اقتصادي

پارک پتروشیمیایی در منطقه آزاد مهران جانمایی شد


پارک پتروشیمیایی با هدف تکمیل زنجیره ارزش، توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی و اشتغال زایی پایدار در منطقه آزاد تجاری صنعتی مهران جانمایی شد.

- ایسنا/ایلام پارک پتروشیمیایی با هدف تکمیل زنجیره ارزش، توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی و اشتغال زایی پایدار در منطقه آزاد تجاری صنعتی مهران جانمایی شد.

دکتر حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام ضمن تقدیر از تلاش ها و توجه ویژه مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس به استان ایلام، با اشاره به ظرفیت های عظیم خدادادی در حوزه نفت و گاز، اظهار کرد: وجود 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از مزیت های بسیار خوب استان ایلام است که باید از این پتانسیل تا حد ممکن استفاده کرد.

استاندار ایلام با تأکید بر اینکه راه اندازی این شهرک در اشتغال زایی جوانان منطقه نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: این طرح برای تعداد2500 نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

استاندار ایلام با اشاره به عضویت عراق در کنوانسیون TIR، این مکان را بهترین نقطه برای احداث پارک پتروشیمیایی و صادرات مستقیم به مدیترانه عنوان کرد و گفت: با انجام این پروژه این مکان به بهترین نقطه برای محصولات صادرات محور تبدیل خواهد شد.

این طرح با هدف تکمیل زنجیره ارزش، توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی و اشتغال زایی پایدار در منطقه آزاد تجاری صنعتی مهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک پتروشیمیایی در منطقه آزاد مهران جانمایی شد

پارک پتروشیمیایی در منطقه آزاد مهران جانمایی شد