مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-05سياسي

تهدیدهای فرهنگی بر اساس آمایش سرزمینی احصا شود


استاندار گیلان با تأکید بر اینکهمهار تورم با پیوست فرهنگی امکان پذیر است گفت: باید با استفاده از ظرفیت فعالین حوزه فرهنگی، آسیب های موجود در هر نقطه از استان را بر اساس آمایش سرزمینی را احصا کرده و آن را سپس به فرصت تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهو در سالن عدیر استانداری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه شورای فرهنگ عمومی در رشد و ارتقای فرهنگ در جامعه اظهار کرد: در راستای رشد و فرهنگ اجتماعی در کشور باید به مقوله علمی، تئوری و نظری توجه جدی شود و این امر یکی از تأکیدات رئس جمهور در جلسات مختلف است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مقوله فرهنگ در مهار تورم اقتصادی در کشور، گفت: در بحث مهار تورم باید به پیوست فرهنگی آن به طور ویژه توجه شده و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نشود، لذا تمامی دستگاه های اجرایی و متولی حوزه فرهنگ و چه افراید که دغدغه  فرهنگی دارند باید به این مسئله توجه جدی کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از راه های شناسایی آسیب های فرهنگی و ارتقای ظرفیت ها را بهره مندی از نظرات علمی و کارشناسی فعالین فرهنگی دانست و بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت فعالین حوزه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدهای فرهنگی بر اساس آمایش سرزمینی احصا شود

تهدیدهای فرهنگی بر اساس آمایش سرزمینی احصا شود