مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-26دانش

متولی اصلی کرسی های آزاداندیشی باید گروه های دانشجویی و اساتید باشند


مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متولی اصلی کرسی های آزاداندیشی باید گروه های دانشجویی و اساتید باشند.

- مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم: متولی اصلی کرسی های آزاداندیشی باید گروه های دانشجویی و اساتید باشند مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متولی اصلی کرسی های آزاداندیشی باید گروه های دانشجویی و اساتید باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی ذوالفقارزاده در نشست هم افزایی و توانمندسازی کارشناسان کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه های سراسر کشور که به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست را همفکری و هم اندیشی و انتقال و به اشتراک گذاشتن تجارب برشمرد.

وی افزود: در حاشیه این نشست، کلاس های آموزشی با محوریت؛ مبانی آزاد اندیشی و تفکر انتقادی، الزامات حقوقی و قضایی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، مخاطب شناسی و مهارت های ارتباط با نسل جدید، شیوه های اجرای انواع فعالیت های گفتگو محور و اخلاق نقد و اعتراض نیز برگزار می شود.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: در سال گذشته و به دلیل دوران پساکرونا، بنا بر ارتقای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی اصلی کرسی های آزاداندیشی باید گروه های دانشجویی و اساتید باشند

متولی اصلی کرسی های آزاداندیشی باید گروه های دانشجویی و اساتید باشند