مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:252023-10-25سياسي

فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی را شبکه مند خواهیم کرد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به نگاه این نهاد انقلابی در خصوص فعالیت های فرهنگی گفت: مجموعه فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی را در راستی ارتقای ویژگی و شاخصه های دانشگاه اسلامی شبکه مند خواهیم کرد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به نگاه این نهاد انقلابی در خصوص فعالیت های فرهنگی گفت: مجموعه فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی را در راستی ارتقای ویژگی و شاخصه های دانشگاه اسلامی شبکه مند خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علیرضا کلانتر مهرجردی در دیدار با معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شیراز با اشاره به نقش و جایگاه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و علمی در دانشگاه ها، گفت: در استان فارس نگاه همکاری مشترک بین دانشگاه و جهاددانشگاهی وجود دارد بنابراین امیدواریم با تعامل بتوانیم زمینه پویایی دانشگاه در تمامی زمینه ها را فراهم کنیم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، تحقق دانشگاه اسلامی را یکی از اهداف این نهاد عنوان کرد و افزود: نگاه جهاددانشگاهی نسبت به گذشته، عمیق تر شده است، از این رو به دنبال ترمیم نگاه ها نسبت به موضوع دانشگاه اسلامی با انجام فعالیت های ارزشمند، موثر و مرتبط با نیاز دانشجویان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی را شبکه مند خواهیم کرد

فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی را شبکه مند خواهیم کرد