مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-10فرهنگي

سنگ تمام سالار برای «برادرجان»/ خاطره ای که در مزار گلپا زنده شد (+عکس)


موسیقی تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی «برادرجان» به خوانندگی سالار عقیلی از جمله ملودی های ماندگاری است که این خواننده در اغلب برنامه ها و کنسرت های خود آن را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

- خاطره بازی با تیتراژهای ماندگار عنوان سلسله گزارشی آرشیوی با همین رویکرد است که به صورت هفتگی می توانید در گروه هنر خبرگزاری مهر آن را دنبال کنید.

در صد و دومین شماره از این روایت رسانه ای به سراغ موسیقی تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی برادرجان به نویسندگی سعید نعمت الله، تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدرضا آهنج رفتیم که سال 1398 از شبکه سوم سیما پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ملودرامی اجتماعی در روزگار حضور پرتعداد سریال های مناسبتی سیما که توانست به واسطه داستان پردازی نزدیک به ذهن و ذائقه مخاطبان آن سال های تلویزیون، حضور پرتعداد بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین یک موسیقی تیتراژ پراحساس با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

سریال برادرجان با آن دیالوگ های عجیب و غریب سعید نعمت الله، به موضوع حق الناس می پردازد.

قصه ای که سه برادر در آن رابطه بسیار خوبی با هم دارند و همگان از برابری و برادری آنها خبر دارند اما آنها ناگهان دچار حادثه ای می شوند و رابطه خوب آنها تغییراتی پیدا می کند و پای حق الناس در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام سالار برای «برادرجان»/ خاطره ای که در مزار گلپا زنده شد (+عکس)

سنگ تمام سالار برای «برادرجان»/ خاطره ای که در مزار گلپا زنده شد (+عکس)