مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-20اجتماعي

کلاهبرداری با اسکیمر چیست؟ / در این جاده هرگز از فروشندگان خرید نکنید !


بیشتر افرادی که قصد انجام جرایم و کلاهبرداری در حوزه اسکیمر را دارند در قالب فروشندگان دوره گرد فعالیت می کنند و اجناسی که مورد نیاز هموطنان است را به فروش می رسانند.

- کلاهبرداری با اسکیمر چیست؟ / در این جاده هرگز از فروشندگان خرید نکنید ! بیشتر افرادی که قصد انجام جرایم و کلاهبرداری در حوزه اسکیمر را دارند در قالب فروشندگان دوره گرد فعالیت می کنند و اجناسی که مورد نیاز هموطنان است را به فروش می رسانند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا جزییات کلاهبرداری اسکیمری از حساب بانکی شهروندان، روش کار سودجویان و راه های پیشگیری از آن و مناطقی را که این جرم بیشتر در آن رخ می دهد، تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا درباره جرایم حوزه اسکیمر گفت: جرایم حوزه اسکیمر یا اسکمینگ یا اسکم کردن توسط قطعه ای سخت افزاری انجام می شود که به وسیله آن می توان کارت های بانکی را کپی کرد؛ داشتن این قطعه سخت افزاری به تنهایی جرم آفرین نیست، اما هنگامی که در اختیار مجرمان سایبری قرار گیرد و این افراد اهداف شومی داشته باشند، منجر به کلاهبرداری می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه از این قطعه بیشتر برای کپی اطلاعات بر روی کارت های مغناطیسی مورد استفاده در هتل ها، باشگاه ها و استخرها استفاده می شود، ادامه داد: شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با اسکیمر چیست؟ / در این جاده هرگز از فروشندگان خرید نکنید !

کلاهبرداری با اسکیمر چیست؟ / در این جاده هرگز از فروشندگان خرید نکنید !