مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-07اقتصادي

روند تدوین سند توسعه قرآنی استان بسیار کُند پیش می رود


مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان گیلان در خصوص سند راهبردی توسعه قرآنی استان، اظهار کرد: روند تدوین سند توسعه قرآنی استان بسیار کُند پیش می رود و به عبارتی بلاتکلیف مانده و این روند قابل نقد و قابل تأمل است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان گیلان در خصوص سند راهبردی توسعه قرآنی استان، اظهار کرد: روند تدوین سند توسعه قرآنی استان بسیار کُند پیش می رود و به عبارتی بلاتکلیف مانده و این روند قابل نقد و قابل تأمل است.

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سند راهبردی توسعه قرآنی استان، اظهار کرد: روند تدوین سند توسعه قرآنی استان بسیار کُند پیش می رود و به عبارتی بلاتکلیف مانده و این روند قابل نقد و قابل تأمل است.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین در تریبون ها از اهمیت و جایگاه قرآن سخن می گویند و انتظار می رود در کنار تمجید از قرآن، از جامعه قرآنی حمایت هم صورت پذیرد، افزود: سند راهبردی توسعه فعالیت های قرآنی استان خرداد 1398 در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مصوب شد و ابلاغ آن یک سال و نیم به طول انجامید پس از آن مقرر شد هر فصل یکی از جلسات شورای فرهنگ عمومی به قرآن اختصاص یابد تا شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی که از شوراهای اقماری آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تدوین سند توسعه قرآنی استان بسیار کُند پیش می رود

روند تدوین سند توسعه قرآنی استان بسیار کُند پیش می رود