مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:362023-11-16سياسي

حسین یکتا: ارائه روایت اول لازمه جلوگیری از انحراف جوانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین یکتا مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که در قم برپا شده است، اظهار کرد: اتفاقاتی که در این نمایشگاه در حال رخ دادن است، نشان از رقم خوردن اتفاقات بزرگی توسط منابع انسانی و استعدادهای جوان موجود در کشور با تفکر جهادی است.

وی افزود: وقتی گروه یا جمعیتی با تفکر و نگاه جهادی کاری انجام می دهد آن اقدام سرشار از خیر و برکت می شود؛ در این دولت هم این اتفاق رقم خورده و وقتی نمودارها و شاخص ها را بررسی می کنیم، متوجه می شویم دولت مردمی در مدت زمان کمی بیشترین بهره وری را داشته  است.

یکتا در ادامه تصریح کرد: تبیین دستاوردهای دولت برای مردم، روحانیون و طلاب باعث می شود هر نفری که از این نمایشگاه بازدید می کند تبدیل به یک رسانه شود و در این صوت شاهد خواهیم بود که هر نفر در هرجایگاهی که هست، جهادگر تبیین و روایت کننده اقدامات دولت مردمی خواهد شد.

این یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نسل جدید نیازمند تبیین واقعیت هاست و اگر ما روایت اول نباشیم دشمن آنطور که دلش می خواهد روایت و القا می کند و این باعث می شود ذهن نسل جدید ما دچار انحرافات شود.

پایان پیام/78030


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین یکتا: ارائه روایت اول لازمه جلوگیری از انحراف جوانان است

حسین یکتا: ارائه روایت اول لازمه جلوگیری از انحراف جوانان است