مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:052023-10-25اقتصادي

احتمال ایجاد ناترازی گاز طی فصل سرما در خراسان شمالی


مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی با اشاره به ایجاد ناترازی در برق و گاز طی سال گذشته، گفت: امسال نیز با این ناترازی مواجه خواهیم بود و با توجه به اینکه استان در انتهای خط انتقال قرار دارد، - ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی با اشاره به ایجاد ناترازی در برق و گاز طی سال گذشته، گفت: امسال نیز با این ناترازی مواجه خواهیم بود و با توجه به اینکه استان در انتهای خط انتقال قرار دارد، باید تمهیدات لازم از جمله تامین انرژی های تجدیدپذیر، تامین سوخت جایگزین و .

توجه ویژه شود.

طاهر رستمی در نشست خبری که امروز، سوم آبان ماه برگزار شد، با بیان اینکه وجود انبارهای نفت در شهر بجنورد یکی از نگرانی ها است که باید به خارج از شهر منتقل شود، اظهار کرد: انتقال این انبارها امری زمان بر است و بنابراین تدابیر و ضوابط پیشگیرانه لازم برای ارتقای ایمنی انبارهای سوخت انجام شده تا احتمال وقوع حادثه کاهش یابد.

وی افزود: سند جامع پدافند غیر عامل استان به عنوان نسخه کامل از فرصت ها و تهدیدهای استان تدوین شده و به زودی رونمایی می شود.

رستمی با اشاره به اینکه امروزه پدافند غیرعامل حوزه بسیار گسترده ای نظیر تهدیدات در حوزه زیستی، شیمیایی و سایبری، کشاورزی و دامی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ایجاد ناترازی گاز طی فصل سرما در خراسان شمالی

احتمال ایجاد ناترازی گاز طی فصل سرما در خراسان شمالی