مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-08حوادث

جاده کابوس برای کودکان و مردم رشتخوار (خراسان رضوی) + تصاویر


جاده ای که در گرفتن جان انسان های این منطقه شب و روز نمی شناسد و در هر فرصتی از بی توجهی متولیان سوء استفاده کرده و قربانی می گیرد، آخرین حادثه هم مربوط به دو دختر بچه 8 و 6 ساله بود که در تصادف با تریلی جان خود را از دست دادند و داغی دیگر بر سینه مادران و .

- ؛ ایسنا نوشت: تاکنون بارها مردم رشتخوار در کنارگذر این شهرستان شاهد از دست دادن عزیزان شان به خصوص کودکان به دلیل تصادف های متعدد بوده و هستند.

جاده ای که در گرفتن جان انسان های این منطقه شب و روز نمی شناسد و در هر فرصتی از بی توجهی متولیان سوء استفاده کرده و قربانی می گیرد، آخرین حادثه هم مربوط به دو دختر بچه 8 و 6 ساله بود که در تصادف با تریلی جان خود را از دست دادند و داغی دیگر بر سینه مادران و پدران این منطقه بر جای گذاشتند.

تردد بالای تریلی ها در ساعات شبانه روز آن قدر نگران کننده شده است که تعدادی از ساکنین این شهرستان برای دو مرتبه اقدام به بستن این جاده کردند و خواستار رسیدگی مجدانه از سوی مسئولان شدند.

اگرچه تاکنون چندین بار فرماندار رشتخوار به همراهی تمامی اعضاء شورای ترافیک شهرستان از مسیر جاده کمربندی بازدید میدانی داشته اند و حتی با حضور در بین مردم آنها را دعوت به آرامش کرده اند و خواستار بازگشایی جاده شدند اما بدون شک، دست خالی و بدون اعتبار نمی شود برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کابوس برای کودکان و مردم رشتخوار (خراسان رضوی) + تصاویر

جاده کابوس برای کودکان و مردم رشتخوار (خراسان رضوی) + تصاویر