مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-25سياسي

امروز آخرین فرصت ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تا پایان ساعت 18 امروز آخرین مهلت ثبت نام نهایی داوطلبانی است که پیش ثبت نام خود را انجام داده و از وزارت کشور کد رهگیری دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز 6 تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به 253 نفر رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون از مجموع تعداد ثبت نام کنندگان، 92 درصد مردان و هشت درصد زنان هستند.

وی افزود: 51 درصد ثبت نام کنندگان افراد زیر 45 سال هستند که نشان از حضور پر رنگ جوانان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است، همچنین 22 درصد از داوطلبان سابقه ایثارگری دارند.

حسین میرزایی اضافه کرد: حوزه شهرکرد، سامان و بن با 77 نفرب یشترین آمار و حوزه بروجن با 48 نفر کمترین آمار ثبت نام تا پایان روز 6 این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد.

وی بیان کرد: تا پایان ساعت 18 امروز آخرین مهلت ثبت نام نهایی داوطلبانی است که پیش ثبت نام خود را انجام داده و از وزارت کشور کد رهگیری دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین فرصت ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی است

امروز آخرین فرصت ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی است