مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:362023-10-28سياسي

90 درصد هزینه درمان ناباوری زیر پوشش بیمه است


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی درخصوص ارائه خدمات به زوج های نابارور گفت: 90 درصد هزینه درمان ناباروری در بخش دولتی با تعرفه دولتی و عمومی غیردولتی تحت پوشش بیمه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار مدیرکل بیمه سلامت استان اظهارداشت: دولت سیزدهم در مسیر ایجاد عدالت در سلامت اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی مردمی بودن و عدالت محوری را از ویژگی های بارز دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان کرد: اهتمام دولت بر این است که در مسیر تحقق این مهم و اهدافی که ترسیم کرده، گام بردارد و در همین راستا هم اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی تصریح کرد: دولت در مسیر تحقق عدالت در سلامت، ارائه خدمات به محرومان جامعه را دستور کار اصلی خود قرار داده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بیمه سلامت موجب افزایش سطح خدمات بیمه ای به اقشار مختلف شده، اظهار داشت: گسترش دامنه خدمات بیمه سلامت در دولت سیزدهم و در استان خراسان جنوبی، جلب رضایت مردم به خصوص دهک های پایین را به همراه داشته است.

قناعت تأکید کرد: هدف گذاری اصلی در حوزه بیمه درمانی در دولت سیزدهم، تحقق دغدغه مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر این موضوع مهم است که بیمار، جز رنج بیماری، نباید درد دیگری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد هزینه درمان ناباوری زیر پوشش بیمه است

90 درصد هزینه درمان ناباوری زیر پوشش بیمه است