مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-08اقتصادي

25 هزار زوج جوان در کشور هیچ اقدامی برای فرزندآوری نداشته اند


مسئول قرارگاه جوانی جمعیت استان همدان گفت: متأسفانه در سطح کشور 25 هزار زوج جوان داریم که هیچ گونه اقدامی برای فرزندآوری نداشته اند و هر سال از زندگی زناشویی آنها می گذرد.

- ایسنا/همدان مسئول قرارگاه جوانی جمعیت استان همدان گفت: متأسفانه در سطح کشور 25 هزار زوج جوان داریم که هیچ گونه اقدامی برای فرزندآوری نداشته اند و هر سال از زندگی زناشویی آنها می گذرد.

ویسی چهارشنبه 17 آبان در دومین مجمع سلامت شهرستان رزن، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح کشور 23 تا 25 میلیون از بانوان در نرخ باروری هستند و بانوان دهه شصتی میانگین 35 تا 45 سال سن دارند که با حل مشکل اقتصادی که یکی از متغیرهای کلان فرزندآوری به شمار می رود می توانیم برای قانون جمعیتی زمینه سازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ذهنیت دهه شصتی ها نسبت به فرزندآوری مثبت است و اعتقادات و باورهای قوی دارند، گفت: نرخ فرزند سوم و چهارم در کشور دارای افزایش بوده اما فرزند نیاوردن و فرزند اول و دوم کاهش داشته که علت این امر این است که بانوان دهه های 60 به بعد باوری مانند بانوان دهه شصتی ندارند.

ویسی خاطرنشان کرد: راغب شدن خانواده ها به تک فرزندی و نیاوردن فرزند و نگاه فرد گرایانه در کشور رو به ترویج است و اگر با این سبک زندگی که در حال حاضر پیش می رویم این ذهنیت ها موجب تجرد قطعی بسیاری از جوانان کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار زوج جوان در کشور هیچ اقدامی برای فرزندآوری نداشته اند

25 هزار زوج جوان در کشور هیچ اقدامی برای فرزندآوری نداشته اند