مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-26سياسي

خادمین و موکب داران اربعین حسینی استان هرمزگان تجلیل شدند +عکس


طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان از خادمین و موکب داران اربعین حسینی استان هرمزگان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه چهارشنبه سوم آبان در آیین تجلیل از خادمین و موکب داران اربعین حسینی استان اظهار داشت: خادمان امام حسین علیه السلام و موکب داران در ایام اربعین حسینی نمایشی از عشق و ایثار را به همه نشان دادند و با دل و جان از زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام پذیرایی کردند.

  وی افزود: ما هم در پشت صحنه به خادمی خادمان امام حسین علیه السلام افتخار می کنیم و تلاش کردیم در این مدت بخشی از گره ها و مشکلاتی که موکب داران با آن مواجه هستند برطرف شود.

    استاندار هرمزگان گفت: بنا به فرمایش امام راحل این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته، فرهنگ محرم و عاشورایی در ایام دفاع مقدس سبب شد ذره ای از خاک وطن از دست نرود و عزت کشور ما مضاعف شود.

  وی ادامه داد: اربعین هم شاخص ترین روز در ماه صفر است که این حرکت عظیم و جهانی هم سبب شده اسلام ناب گسترش یابد، در این بین موکب داران و خادمان امام حسین علیه السلام در داخل و خارج از خاک ایران در اوج گرما به صورت شبانه روز تلاشی جهادی کردند تا به سهم خود نقش بزرگی در این حرکت عظیم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمین و موکب داران اربعین حسینی استان هرمزگان تجلیل شدند +عکس

خادمین و موکب داران اربعین حسینی استان هرمزگان تجلیل شدند +عکس