مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-02فرهنگي

بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر قم


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم بازدید کرد.

- ایسنا/قم مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار فرهنگ و هنر با استقبال امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی این اداره کل از انجمن هنرهای نمایشی استان قم و دبیرخانه بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم بازدید کرد و در جریان اقدامات و برنامه های دبیرخانه جشنواره قرار گرفت.

وی در این بازدید بر ضرورت حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از هنر تئاتر در استان تأکید کرد و خواستار تقویت حمایت از گروه های نمایشی و افزایش اجراهای عمومی در طول سال شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به پیشینه قم در تئاتر آیینی اشاره کرد و از هنرمندان استان خواست آثاری ارزشمند در این حوزه تولید کنند.

نظری که خود از هنرمندان باسابقه و شناخته شده قمی به شمار می رود، با یادآوری تلاش پیشکسوتان و هنرمندان و دبیران این جشنواره در ادوار مختلف، از انتصاب سرکار خانم صدیقه مشایخی به عنوان اولین بانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر قم

بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر قم