مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-21پزشكي

بیماری هایی که سلامت مردان را تهدید می کند+فیلم


مردان نسبت به زنان در معرض فاکتورهای خطر محیطی و شغلی بیشتری هستند و عادات غلطی مانند مصرف سیگار، اعتیادو استرس شغلی در آنها بیشتر است.

از سوی دیگر مردان کمتر به پزشک مراجعه کرده و مراجعه به مراکز درمانی را به دلایل مختلف از جمله موانع فرهنگی تا بروز .

- گروه سلامت خبرگزاری فارس:مردان جامعه به عنوان نیروی محرکه و محوری هر کشوری نقش مهمی در توسعه همه جانبه جوامع مختلف دارند اما همین جماعت فعال و پر جنب و جوش نسبت به سلامتی خود کم توجه بوده و برای آن خیلی اهمیتی قائل نیستند.

دنیای مردان نسبت به دنیای زنان همراه با تفاوت هایی است؛ به طوری که مردان به اصطلاح دو دو تا چهار تا تر هستند اما دنیای زنان بیشتر با احساس و عاطفه همراه است و تقابل این دو می تواند چالش هایی را به وجود آورد.

حجم بالای درگیری آقایان در زندگی روزمره و اینکه مردان نقش اصلی را برای تدارک اقتصادی خانواده بر عهده دارند، موجب آن شده که با یک غفلت عمومی با سلامت خود رو به رو باشند و به همین دلیل بسیاری از مردان در صورت ابتلا به بیماری های مزمن و کاهنده توانایی های عمومی معمولا دیر به پزشک مراجعه می کنند.

مراجعه دیرهنگام مردان به پزشک عامل شدت یافتن بیماری هاست و آثار به خطر افتادن سلامت مردان تنها بحث زیان ها و خسران های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیست، بلکه می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری هایی که سلامت مردان را تهدید می کند+فیلم

بیماری هایی که سلامت مردان را تهدید می کند+فیلم