مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-07اجتماعي

اعزام 120 دانش آموز پل دختری به مناطق عملیاتی جنوب


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت:120 نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان و معمولان در قالب اردوی راهیان نور ، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

- حسن آقا خوشبختی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر، اظهار کرد: 120 دانش آموز پلدختر و معمولان در قالب سه دستگاه اتوبوس، به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: دانش آموزان در این اردو در بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از یک سری مناظر مربوط به این دوران و به یادگار مانده از رزمندگان از جمله یادمان شهدای شلمچه، فتح المبین و اروندکنار دیدن می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر هدف از راه اندازی این اردو و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب را آشنا کردن نوجوانان با اهداف و آرمان های شهدا دانست و گفت: اعزام دانش آموزان در قالب اردوهای راهیان نور یکی از بهترین راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن آنان با هدف و مسیر شهدا است.

وی افزود: تقویت روحیه شهادت طلبی و آشنایی دانش آموزان و نوجوانان با فرهنگ جهاد و شهادت با استفاده از فضای فرهنگی مناطق عملیاتی دوران جنگ از دیگر اهداف اعزام اردوی راهیان نور است.

خوشبختی یادآور شد: این اردو به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پل دختر و با هم کاری اداره های آموزش و پرورش شهرستان های ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 120 دانش آموز پل دختری به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام 120 دانش آموز پل دختری به مناطق عملیاتی جنوب