مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-23اجتماعي

نیمه آبان آخرین مهلت مدارس برای تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس


رییس شورای ترافیک استان البرز بر تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس استثنایی از سوی شورا و شهرداری های استان تا 15 آبان ماه جاری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در نهمین جلسه شورای ترافیک استان که با حضور اعضای شورا در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: در حال حاضر یک هزار و 700 دانش آموز استثنایی در سطح استان مشغول تحصیل هستند که به دلیل عدم حمایت دستگاه ها با مشکلات و معضلات متعددی از جمله سرویس مدرسه مواجه هستند که باید به جد دردستور کار قرار گیرد.

وی افزود: بیشترین تعداد این دانش آموزان با آماری در حدود 579 نفر در کلانشهر کرج مستقر هستند که با تعامل میان شورا و شهرداری انتظار می رود بر اساس ابلاغ آیین نامه جدید نسبت به تامین هزینه سرویس مدارس اقدام لازم صورت پذیرد.

به گفته وی جمعیت دانش آموزی مدارس استثنایی یک هزار و 900 نفر هستند که از این تعداد یک هزار و 700 نفر نیازمند توجه ویژه هستند که به دلیل نامساعد بودن وضعیت معیشتی والدین، با شرایط سختی مواجه هستند.

افضلی با اشاره به اینکه هزینه نگهداری این افراد سه برابر افراد عادی است، اضافه کرد: والدین این دانش آموزان در چنین شرایط اقتصادی نیازمند حمایت های مادی و معنوی از سوی انجمن ها و دستگاه های مختلف هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه آبان آخرین مهلت مدارس برای تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس

نیمه آبان آخرین مهلت مدارس برای تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس