مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-28اقتصادي

مقاوم سازی 70 درصد واحدهای مسکونی در نهبندان


مقام سازی 70 درصد واحدهای مسکونی در شهرستان نهبندان صورت گرفته است و حدود 20 درصد که معادل 1600 واحد مسکونی در شهرستان نهبدان غیر مقاوم است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بحران خراسان جنوبی گفت: مقام سازی 70 درصد واحدهای مسکونی در شهرستان نهبندان صورت گرفته است و حدود 20 درصد که معادل 1600 واحد مسکونی در شهرستان نهبدان غیر مقاوم است.

محمد علی آخوندی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع زلزله های اخیر در شهرستان نهبندان اظهار کرد: تیم های ارزیابی و اکیپ های برآورد ارزیابی برای اطلاع خسارات منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه تعدادی از واحدهای ساختمانی و واحدهای دامی ترک های جزیی گزارش شده است، اظهار کرد: همچنین در منطقه کوهستانی شهرستان نیز ریزش خفیف کوه گزارش شده که تخریب نداشته است.

وی بیان کرد: مقام سازی 70 درصد واحدهای مسکونی در شهرستان نهبندان صورت گرفته است و حدود 20 درصد که معادل 1600 واحد مسکونی در شهرستان نهبدان غیر مقاوم است.

آخوندی در ارتباط با وضعیت اسکان نیز در سه روستا به هر منطقه 4 چادر داده شده است، تصریح کرد: از بخش خصوصی و معادن نیز برای کمک به مردم و اسکان اضطراری استفاده می شود.

زلزله 5.

3 ریشتری بامداد روز جمعه در منطقه شوسف تاکنون چند پس لرزه داشت که بزرگترین آنها به بزرگی 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 70 درصد واحدهای مسکونی در نهبندان

مقاوم سازی 70 درصد واحدهای مسکونی در نهبندان