مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-25اقتصادي

تقویت روابط با ترکمنستان زمینه ساز رشد اقتصادی گلستان


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان اینکه روابط دیپلماتیک، اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان روز به روز در حال تقویت است، - ایسنا/گلستان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان اینکه روابط دیپلماتیک، اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان روز به روز در حال تقویت است، افزود: قطعاً این روابط عمران و آبادانی استان گلستان را در پی خواهد داشت.

امیر یوسفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 3 آبان ماه 1402 در دومین نشست خبری فصلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان اظهار کرد: عزم دولت سیزدهم بر این است که روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه به خصوص کشور ترکمنستان را تقویت کرده و مناسبات را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه حدود 700 هزار نفر از خواهران و برادران ترکمن در استان گلستان زندگی می کنند، ادامه داد: خوشبختانه شاهد پیشرفت و توسعه در مرز باجگیران هستیم که خود زمینه ساز توسعه همه جانبه و افزایش همکاری با این کشور همسایه است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با تأکید بر اینکه هیأت دیپلماتیک استان گلستان در سفر اخیر خود به ترکمنستان با تیمی کامل در جشن استقلال این کشور حضور یافت که مورد توجه سران کشور میزبان قرار گرفت، افزود: صادرات یکی از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روابط با ترکمنستان زمینه ساز رشد اقتصادی گلستان

تقویت روابط با ترکمنستان زمینه ساز رشد اقتصادی گلستان