مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:252023-10-31سياسي

شهدا برای تحقق آرمان های خود جانشان را فدای دین و کشور کردند


گردشگر اهل کشور ایتالیا در بازدید از موزه شهدا با ابراز خرسندی از برپایی موزه شهدا گفت: شهدا برای تحقق آرمان های خود شامل برچیدن بساط ظلم، تبعیض و زدودن بی عدالتی از زوایای مختلف جامعه جان خود را فدای دین و کشور کردند.

- گردشگر اهل کشور ایتالیا در بازدید از موزه شهدا با ابراز خرسندی از برپایی موزه شهدا گفت: شهدا برای تحقق آرمان های خود شامل برچیدن بساط ظلم، تبعیض و زدودن بی عدالتی از زوایای مختلف جامعه جان خود را فدای دین و کشور کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان ماریا ملقب به جیمی که ملیت ایتالیایی دارد، در بازدید از موزه مرکزی شهدا گفت: این خیلی خوب است که برای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موزه ای برپا شده، شهدا برای تحقق آرمان های خود شامل بر چیدن بساط ظلم ، تبعیض و زدودن بی عدالتی از زوایای مختلف جامعه جان خود را فدای دین و کشور کردند.

جان ماریا افزود: آن ها در این مسیر بسیار ثابت قدم بودند و از هیچ گونه ایثاری دریغ نورزیدند، خیلی خوشحالم که امروز از این مکان بازدید کردم.

لازم به ذکر است، موزه مرکزی شهدا از جاذبه های گردشگری استان تهران است که در خیابان طالقانی واقع شده است، این موزه در سال 1359 پس از شروع جنگ تحمیلی برپا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا برای تحقق آرمان های خود جانشان را فدای دین و کشور کردند

شهدا برای تحقق آرمان های خود جانشان را فدای دین و کشور کردند