مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:202023-10-24سياسي

حجت الاسلام ذاکر: دنیای اسلام باید در مقابل اسراییل جنایتکار و وحشی ایستادگی کند


نماینده ارومیه در مجلس با محکومیت جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: اسراییل امروزه جنایت دیگری را آفریده و دنیای اسلام باید در مقابل این جنایتکار و سگ وحشی ایستادگی کند.

- سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر امروز سه شنبه دوم آبان ماه در تذکری شفاهی با محکومیت جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: دولت جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، این رژیم وحشی در روزهای گذشته بیمارستان ها، مدارس، اماکن مقدسه، خبرنگاران و هلال احمرها را در غزه بمباران کرده است.

وی افزود: اسراییل امروزه جنایت دیگری را آفریده است و دنیای اسلام باید بیدار شود و در مقابل این جنایتکار و سگ وحشی ایستادگی کند.

نماینده ارومیه در مجلس در ادامه با زبان ترکی به محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی پرداخت و گفت: تا به کی این رژیم ظالم قصد کشتن کودکان و زنان مظلوم غزه را دارد، ملت بزرگ ایران باید در مقابل آن بایستد و از این مردم بی دفاع حمایت کند.

رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر رو به کشتار مردم بی دفاع غزه آورده و تاکنون بیش از هزار زن و کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است به گونه ای که در روز سه شنبه 25 مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ذاکر: دنیای اسلام باید در مقابل اسراییل جنایتکار و وحشی ایستادگی کند

حجت الاسلام ذاکر: دنیای اسلام باید در مقابل اسراییل جنایتکار و وحشی ایستادگی کند