مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-16اقتصادي

مقرری بگیران به شرکت های تولیدی متقاضی نیروی کار معرفی می شوند


مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان سازمان تأمین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اشتغال مجدد مقرری بگیران گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی، رییس تأمین اجتماعی ساوه، دبیر و برخی اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه از یک شرکت تولیدی ساوه بازدید و با توانمندی و ظرفیت های این کارخانه از نزدیک آشنا شدند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در جریان این بازدید با بیان این که مشمولان تحت پوشش این سازمان از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال بیش از چهار درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: 43 هزار و 869 نفر، به جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در این استان اضافه شد.

علیرضا حسینی گفت: کارفرمای این شرکت حق بیمه کارفرمایان را به موقع پرداخت می کند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی عمده مانع فرا روی این شرکت را کمبود نیروی انسانی دانست و افزود: کارفرمایان این شرکت تقاضای تأمین نیروی انسانی (کارگر ساده) را دارد که این مهم از مقرری بگیران بیکاری از محل اشتغال مجدد معرفی خواهد شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان سازمان تأمین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اشتغال مجدد مقرری بگیران اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقرری بگیران به شرکت های تولیدی متقاضی نیروی کار معرفی می شوند

مقرری بگیران به شرکت های تولیدی متقاضی نیروی کار معرفی می شوند