مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-26بين الملل

آنکتاد: تبعات اقتصادی بحران غزه فاجعه بار است


کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل موسوم به آنکتاد با اشاره به آسیب های بی شمار به اقتصاد غزه اعلام کرد، تعیین عواقب اقتصادی بحران انسانی کنونی و ادامه دار در غزه غیرممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل موسوم به آنکتاد در گزارش سالانه خود در مورد اقتصاد فلسطین نوشت: غزه 16 سال است که عدم توسعه و پتانسیل انسانی و حق توسعه سرکوب شده را تجربه می کند.

در حالی که این گزارش بر سال 2022 متمرکز است اما مقامات آنکتاد طی یک کنفرانس مطبوعاتی نتوانستند درگیری کنونی در این منطقه را نادیده بگیرند.

بمباران های رژیم صهیونیستی تاکنون جان 6 هزار و 546 را در غزه گرفته که 2 هزار و 704 نفر آنها کودک هستند؛ 17 هزار و 439 نفر نیز با مختلف زخمی شده اند.

19 روز از حملات رژیم اشغالگر به غزه می گذرد؛ حملاتی که با عملیات بی نظیر طوفان الاقصی آغاز شد و رزمندگان عزالدین القسام توانستند وارد حداقل 10 شهرک صهیونیست نشین در اطراف غزه شوند که این عملیات به اذعان رژیم اسراییل تاکنون 1500 کشته در پی داشته است و 222 نفر نیز به اسارت حماس در آمده اند.

ریچارد کوزول رایت، مدیر بخش جهانی سازی و راهبردهای توسعه آنکتاد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تعیین عواقب اقتصادی بحران انسانی کنونی و ادامه دار در غزه غیرممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکتاد: تبعات اقتصادی بحران غزه فاجعه بار است

آنکتاد: تبعات اقتصادی بحران غزه فاجعه بار است