مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-21سياسي

همایش فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی، مدیران مدارس گچساران برگزار شد


همایش فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی، مدیران مدارس گچساران و گرامیداشت 446 شهید دانش آموز و 102 شهید فرهنگی استان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بنای استکبار جهانی بر اساس خونریزی و جنایت بوده و استکبار جهانی در حمایت از رژیم جعلی اسراییل از هیچ تلاشی نیز فروگذار نکرده اگر چه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است.

وی افزود: طوفان الاقصی حیثیت و هویت صهیونیست ها را بر باد داد و امروز رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر این تحقیر بزرگ اقدام به نسل کشی و کشتار وحشیانه کودکان و زنان بی دفاع غزه می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: دشمن بداند که جبهه مقاومت با مجاهدت های شهید سلیمانی مقتدرتر از گذشته مقابل استکبار قد علم کرده و تا نابودی سردمداران کفر از پای نخواهد نشست.

سرهنگ جمشید ارسلان جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این همایش هم گفت: به فرموده حضرت امام (ره) بسیج، شجره طیبه است بسیج از ابتدای تشکیل در عرصه های داخلی و دستاورد های انقلاب اسلامی نقش آفرین و در عرصه های خارجی نیز اثرگذار بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی، مدیران مدارس گچساران برگزار شد

همایش فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی، مدیران مدارس گچساران برگزار شد