مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:562023-11-14سياسي

روایت دختری که عاشق چوب است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، راستش کمی برایم دور از انتظار بود یعنی با داده های ذهنی ام جور در نمی آمد چرا که تصور خودم از یک نجار مثلا مردی هیکلی و سیبیلو و با مدادی بر پشت گوشش بود، اما وقتی از وجود بانوی جوانی در شهرم مطلع می شوم که در جایگاه یک نجار کاملاً حرفه ای کار می کند همه داده های ذهنی ام بهم می ریزد.

 این بانوی نجار یک جوان دهه شصتی است، حرف زدنش هم مثل کارش شیک و تروتمیز است، از بچگی دوست داشت نجار بشود که شکر خدا روزگار مسیر شغلی اش را عوض نکرده است و الان یک بانوی نجار برای شهرم به حساب می آید.

  عاشق چوب بودم صحبت از سمیه کاوند است که با او گپ و گفتی زده ام، این بانوی نجار با ذوق و شوق از چگونگی ورود خود به شغل نجاری می گوید؛ قبل از اینکه نجار شوم، اصلاً نجاری نرفته بودم، ولی عجیب و قریب عاشق چوب بودم، بچه که بودم با چوب، شمشیر و تیروکمان می ساختم، بوی چوب واقعا به وجدم می آورد، تراشیدن چوب با چاقو برایم لذت خاصی داشت، با خودم در همان دوران کودکی عهد بستم که در آینده نجار شوم که این اتفاق افتاد! 5 سالی است در شغل نجاری فعالیت می کند و در فضای مجازی حسابی سرو صدا کرده است، می گوید؛ اوایل روزهای کاریم بود که دستگاه نجاری و ابزارآلات مربوطه را نداشتم، فکرش را بکنید با این وضعیت چند تا جا کلیدی سفارش گرفته بودم، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دختری که عاشق چوب است!

روایت دختری که عاشق چوب است!