مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 06:202023-10-25سياسي

ثبت نام 492 مازندرانی در انتخابات مجلس در روز ششم؛ فردا آخرین مهلت


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اعلام کرد: باتوجه به اینکه 6 روز از ثبت نام گذشت و فقط یک روز دیگر مهلت باقیست از داوطلبان می خواهیم که هر چه زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند و مراجعه خود را به ساعات پایانی موکول نکنند تا دچار مشکل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیززاده گرجی طی گفت گویی با اشاره به  آخرین آمار ثبت نام کنندگان انتخابات تا پایان امروز دوم آبان ماه، اظهار کرد: ثبت نام کنندگان حوزه های انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ 96 نفر، حوزه انتخابیه ساری و میاندورود 84 نفر و همچنین حوزه انتخابیه بابل 62 نفر بوده اند.

وی افزود: از مجموع 492 نفر 454 نفر یعنی 92درصد مربوط به آقایان و 38 نفر هم از خانم ها با اختصاص سهم 8درصدی ثبت نام کردند.

عزیززاده گرجی اعلام کرد: بیشترین شرکت کنندگان این دوره گروه سنی 45 تا 50 سال به تعداد 99 نفر می باشد و بیشترین ثبت نام شدگان هم به تعداد 398 نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اعلام کرد: باتوجه به اینکه 6 روز از ثبت نام گذشت و فقط یک روز دیگر مهلت باقیست از داوطلبان می خواهیم که هر چه زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند و مراجعه خود را به ساعات پایانی موکول نکنند تا دچار مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 492 مازندرانی در انتخابات مجلس در روز ششم؛ فردا آخرین مهلت

ثبت نام 492 مازندرانی در انتخابات مجلس در روز ششم؛ فردا آخرین مهلت