مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-25ورزشي

رقابت نیان الکترونیک مشهد و مس رفسنجان درهفته دوم لیگ برتر والیبال


در ادامه هفته دوم لیگ برتر والیبال عصر امروز دو تیم نیان الکترونیک مشهد و مس رفسنجان در سالن مهران مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در ادامه هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران، عصر امروز دو تیم نیان الکترونیک مشهد و مس رفسنجان در سالن مهران مشهد و از ساعت 16:10 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت.

شکست نیان و پیروزی نزدیک مس در هفته اول لیگ برتر والیبال که روز یکشنبه 30 مهرماه برگزار شد، تیم والیبال نیان الکترونیک در گرگان با نتیجه نزدیک 3 بر 2 از تیم پاس گرگان شکست خورد تا این فصل را با شکست آغاز کند و در آن سوی میدان تیم رفسنجانی مس در خانه با نتیجه 3 بر 2 تیم والیبال طبیعت را از پیش روی برداشت.

نیان در رتبه نهم و مس در رتبه هفتم جدول لیگ برتر والیبال شاگردان محمد محمدکاظم در تیم مس رفسنجان با 2 امتیاز در رتبه هفتم جدول و شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک مشهد با یک امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارند.

جو وحشتناک سالن مهران و انتظار اولین پیروزی تیم نیان الکترونیک در مشهد تیم مشهدی نیان الکترونیک امسال با بازیکنانی نسبتا جوان راهی این مسابقات شده و کار دشواری مقابل تیم های مطرح دارند.

دیدار امروز نیان الکترونیک در مقابل مس رفسنجان نخستین بازی این تیم مقابل هوادارانش است و انتظار می رود که بازیکنان نیان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نیان الکترونیک مشهد و مس رفسنجان درهفته دوم لیگ برتر والیبال

رقابت نیان الکترونیک مشهد و مس رفسنجان درهفته دوم لیگ برتر والیبال