مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-30دانش

آمپر دانشگاهی برای رشد افراد نخبه و آشنا به علم روز دنیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  صباغ زاده در حاشیه این نشست و گفتگو با مدیرعامل و استارتاپ ها و شتابدهنده های مستقر، با اشاره به توانمندی های مجموعه گفت: -  جمشید صباغ زاده،  قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات به همراه گروه فناوری کوانتوم این دانشگاه از کارخانه نوآوری آمپر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  صباغ زاده در حاشیه این نشست و گفتگو با مدیرعامل و استارتاپ ها و شتابدهنده های مستقر، با اشاره به توانمندی های مجموعه گفت: کارخانه نوآوری آمپر همچون پلی از یک وجه به دانشگاه و از یک وجه دیگر به صنعت مرتبط است.

زمانی یک فرد فارغ التحصیل در یک رشته ی خاص همچون مکانیک، پلیمر، برق و.

وارد مجموعه شما میگردد، در یک مدت کوتاهی علم خود را با دیگران  به مشارکت گذاشته و نه تنها به رشد خود کمک می کند، بلکه باعث رشد دیگران نیز میگردد.

وی تصریح کرد: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر با محیطی آرام، دل نشین و مدرن در کنار برخورداری از مدیریت عامل توانمند و وابسته به هلدینگی بزرگ محلی برای جذب و نگهداشت افراد نخبه، تحصیل کرده و آشنا به علم روز دنیاست که به دور از هرگونه دغدغه و نگرانی، ایده های خود را پیاده سازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمپر دانشگاهی برای رشد افراد نخبه و آشنا به علم روز دنیا

آمپر دانشگاهی برای رشد افراد نخبه و آشنا به علم روز دنیا