مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-29فرهنگي

علی نوری اسکویی: قرارداد های سینمای ایران استاندارد نیست/ بی توجهی به افق های جهانی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی نوری اسکویی تهیه کننده فیلم سینمایی «درخت خاموش» به کارگردانی فایسال سویسال که به عنوان تولید مشترک سینمای ایران و ترکیه حضور موفقی را در جشنواره های جهانی تجربه کرده است، - علی نوری اسکویی تهیه کننده فیلم سینمایی درخت خاموش محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه، از بی توجهی تهیه کنندگان ایران به افق های بین المللی انتقاد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی نوری اسکویی تهیه کننده فیلم سینمایی درخت خاموش به کارگردانی فایسال سویسال که به عنوان تولید مشترک سینمای ایران و ترکیه حضور موفقی را در جشنواره های جهانی تجربه کرده است، درباره ظرفیت سینمای ایران برای توسعه تولیدات مشترک گفت: در حال حاضر در سینمای بسیاری از کشورها، فیلم ها به صورت مشترک ساخته می شوند.

این تولید مشترک فیلم، از جنبه های مختلفی برای تولیدکنندگان صنعت سینما جذاب است.

یکی از این جنبه ها، حوزه پخش فیلم است.

زمانی که چند کشور در ساخت یک فیلم با هم مشارکت دارند، پخش این فیلم در چند کشور تضمین می شود و به درآمدزایی آن کمک می کند.

وی افزود: ضمن اینکه با رد شدن یک فیلم از فیلتر چند نگاه بین المللی، به تعبیری محتوا و ساختار آن چکش کاری می شود و نتیجه کار برای مخاطبان بیشتری قابل استفاده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نوری اسکویی: قرارداد های سینمای ایران استاندارد نیست/ بی توجهی به افق های جهانی

علی نوری اسکویی: قرارداد های سینمای ایران استاندارد نیست/ بی توجهی به افق های جهانی