مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-21اجتماعي

انتقاد رییس پلیس استان از شهرداری یاسوج در زمینه آبگرفتگی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج در بارندگی اخیر می توانست برای جلوگیری از آبگرفتگی بهتر عمل کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج در بارندگی اخیر می توانست برای جلوگیری از آبگرفتگی بهتر عمل کنند.

سرهنگ جابر پیوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه متولی شهری در یاسوج افزود: متاسفانه شاهد آبگرفتگی زیادی در سطح معابر شهر یاسوج بودیم که موجب تصادف های زیادی نیز شده است.

وی با بیان اینکه دیروز بیش از 50 فقره تصادف در معابر شهر یاسوج رخ داد، اظهار کرد: در حالی که ده ها بار تا پیش از بارندگی اخیر به شهرداری گوشزد کرده بودیم که چنین وضعیتی ایجاد خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با نام بردن از چند نقطه بحرانی در شهر یاسوج خاطرنشان کرد: در زمان بارش ها محلات شرف آباد، ساحلی، بنسنجان و همچنین در اطراف بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج آبگرفتگی شدید رخ می دهد که موجب شده حتی پلیس هم نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد و خودروهای پلیس هم گرفتار آبگرفتگی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس پلیس استان از شهرداری یاسوج در زمینه آبگرفتگی

انتقاد رییس پلیس استان از شهرداری یاسوج در زمینه آبگرفتگی