مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-29سياسي

کشتن زنان و کودکان بی گناه، معنی واقعی حقوق بشر آمریکایی است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برخی باید بدانند که معنی حقوق بشر آمریکایی ریختن بمب های ده تنی بر سر افراد بی گناه در مساجد، - ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برخی باید بدانند که معنی حقوق بشر آمریکایی ریختن بمب های ده تنی بر سر افراد بی گناه در مساجد، مدارس، بیمارستان ها و حتی کلیسا است.

سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (7 آبان ماه) در مراسم دانش آموزی که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، با بیان اینکه زمانی آمریکایی ها و صهیونیست ها بر کشور ما حاکم بودند، عنوان کرد: امام راحل با همراهی ملت ایران بر علیه آنها قیام کرده و انقلاب را به پیروزی رساند که با پیروزی انقلاب اسلامی نیز حکومت اسلامی در کشور ما تشکیل شد.

وی با بیان اینکه با تشکیل حکومت اسلامی ابرقدرت های جهان به جنگ با انقلاب اسلامی و ملت ایران برخاستند، گفت: ابرقدرت های جهان برای به زانو در آوردن کشورمان دست به ایجاد ناامنی، ترور، انفجار و انواع جنایات علیه ملت ایران زده و در نهایت جنگ را به کشور ما تحمیل کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه رییس جمهور وقت آمریکا به صدام فرمان نوشت که جنگ را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کند و به او تاکید کرد در این جنگ همه قدرت های جهان پشتیبان او هستند، ادامه داد: مرکز فرمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتن زنان و کودکان بی گناه، معنی واقعی حقوق بشر آمریکایی است

کشتن زنان و کودکان بی گناه، معنی واقعی حقوق بشر آمریکایی است