مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-24سياسي

نام نویسی قطعی 261 داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان


رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: از اولین روز آغاز فرآیند ثبت نام قطعی متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان ساعت 18 روز گذشته 261 متقاضی ثبت نام خود را در استان کرمان قطعی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رحمان جلالی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اولین روز آغاز فرآیند ثبت نام قطعی متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان ساعت 18 روز گذشته مصادف با پنجمین روز این فرآیند 261 متقاضی ثبت نام خود را در استان کرمان قطعی کرده اند.

وی بیان داشت: 80 نفر در حوزه انتخابیه کرمان و راور، 35 نفر در رفسنجان و انار، 26 نفر در جیرفت و عنبرآباد، 15 نفر در سیرجان و بردسیر، 22 نفر در کهنوج، منوجان، رودبار جنوب و جازموریان، 29 نفر در بافت، رابر و ارزوییه، 23 نفر در شهربابک، 19 نفر در زرند و کوهبنان، 12 نفر در بم، ریگان، فهرج و نرماشیر و گنبکی نام نویسی کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اداد: از عزیزانی که کد رهگیری را در مرحله پیش ثبت نام دریافت کرده اند، خواهش می کنیم، نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کنند و نام نویسی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

جلالی همچنین پایان مهلت ثبت نام قطعی را ساعت 18 فردا چهارشنبه سوم آبان ماه ذکر و تصریح کرد: بر اساس قانون انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی قطعی 261 داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان

نام نویسی قطعی 261 داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان