مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-01پزشكي

ساماندهی ساختار مراکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی در دانشگاه ها


معاون آموزشی وزارت بهداشت از ساماندهی ساختار مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش علوم پزشکی در دانشگاه ها و ورود این مراکز به بحث مطالعات درسی و کوریکولوم های آموزشی خبر داد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در سمینار مدیران مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان های آموزشی گفت: مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش مغز متفکر دانشگاه ها هستند، در نتیجه توسعه آموزش پزشکی باید از مسیر مرکز مطالعات توسعه آموزش (EDC) بگذرد.

وی با بیان اینکه مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش (EDC و EDO)، مغز متفکر دانشگاه های علوم پزشکی هستند، افزود: تمام توان برای تقویت این مراکز و حل چالش های موجود از جمله بحث ساماندهی ساختار سازمانی، ارتقای اعضای هیأت علمی و تامین منابع انسانی به کار گرفته شود.

باقری فرد افزود: مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش، به عنوان مراکز R&D (تحقیق و توسعه)، نباید کار اجرایی کنند بلکه تمام اقدامات در حوزه توسعه آموزش علوم پزشکی باید از مسیر EDC بگذرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تأکید بر جایگاه برجسته و مهم مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش، بیان کرد: این مراکز باید در دانشگاه ها به رسمیت شناخته شود و ساختار آنها بر اساس نیاز به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ساختار مراکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی در دانشگاه ها

ساماندهی ساختار مراکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی در دانشگاه ها