مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-07سياسي

اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته کتاب


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از پیش بینی برنامه های متعدد به مناسبت این هفته در بین کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته کتاب در بین کانون های مساجد استان زنجان اظهار کرد: سی ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار آینده خواندنی است از بیست وسوم تا سی ام آبان ماه 1402 برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از پیش بینی برنامه های متعدد به مناسبت این هفته در بین کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و افزود: به همین منظور نمایشگاه کتابی به همت یکی از کانون های مساجد شهرستان خدابنده در مصلای نماز شهر قیدار برپا خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در این هفته از کتابداران کتابخانه های مساجد استان تقدیر خواهد شد، ادامه داد: به همین مناسبت کتاب هایی با موضوعات دینی و اعتقادی به ائمه جماعت استان اهداء می شود.

اسلامی از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب طرح اندیشه اسلام در قرآن بخش نبوت اجرا می شود و علاقمندان از 15 آبان تا پایان دی ماه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته کتاب

اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته کتاب