مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-24حوادث

کشف بیش از 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در میانه


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف بیش از 29 هزار و 858 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش 14 میلیارد و 900 میلیون ریال در شهرستان میانه خبر داد.

  - سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان میانه ضمن کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلر مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از تریلر توقیفی مقدار 29 هزار و 858 لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوییل که به طرز ماهرانه ای در وسط اتاق تریلر در تانکرهای مجزا جاساز شده بود را کشف کردند.

وی با بیان این که در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا و ارز را سریعا با سامانه 110 در جریان گذارند.

کشف سیگار خارجی قاچاق در بناب فرمانده انتظامی بناب از کشف 110 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در میانه

کشف بیش از 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در میانه