مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-02سياسي

برکناری 24 مدیر استانی در یزد


عملکرد 84 تن از مدیران استانداری، دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه ها در نشست شورای معاونین استانداری مورد بررسی قرار گرفت.

- یزد مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد گفت: بر اساس نتایج ارزیابی ها، نام 24 تن از مدیران استان در لیست تغییر قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد آخوندی با اعلام پایان ارزیابی عملکرد مدیران استان، گفت: در این مرحله، عملکرد 84 تن از مدیران استانداری، دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه ها در نشست شورای معاونین استانداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بنابر نتایج ارزیابی ها یکی از چهار گزینه تشویق ، تثبیت ، تذکر و تغییر شامل حال مدیران می شود، خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی ها، 52 مدیر در پست خود تثبیت شدند که از این تعدد 37 تن به جهت عملکرد بهتر، شایسته تقدیر شناخته شدند.

مشاور و دستیار ویژه استاندار هشت تن از مدیران استان را مشمول دریافت تذکر دانست و خاطرنشان کرد: این گروه از مدیران تا پایان سال مهلت دارند تا نسبت به بهبود عملکرد خود اقدام کنند.

وی افزود: هم چنین مدیران حائز امتیاز کمتر از حد نصاب، از چرخه مدیریتی خارج می شوند و براساس نتایج ارزیابی ها، نام 24 تن از مدیران استان در لیست تغییر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری 24 مدیر استانی در یزد

برکناری 24 مدیر استانی در یزد