مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-19سياسي

اجرای 145 برنامه در پلدختر طی هفته بسیج


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: حدود 145 برنامه به مناسبت هفته بسیج در رده های مختلف در سطح شهرستان های پل دختر و معمولان برنامه ریزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حسن آقا خوشبختی روز یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه درتشریح عناوین روزهای هفته بسیح ، اظهار کرد: دوشنبه 29 آبان نخستین روز از هفته بسیج با عنوان جهاد ،خدمت و سازندگی ،سه شنبه ،بسیج پیشرفت ،عزت و افتخار و چهارشنبه، بسیج ، ولایت ،باور انقلابی و تمدن ساز می باشد.

وی تصریح کرد:پنج شنبه ،چهارمین روز از هفته بسیج باعنوان مقاومت ،ایثار و شهادت، جمعه ، بسیج ،ایمان، بصیرت ،انتظار، شنبه بسیج، جهاد علمی ،اعتلای فرهنگ وهنر و یک شنبه آخرین روز از این هفته،باعنوان بسیج ،دفاع ،امنیت و اقتدار می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت:هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج امید ملت است با برنامه ریزی یک سری برنامه های کلیدی در شهرستان پل دختر آغاز می شود.

وی در تشریح برنامه های هفته بسیج در پل دختر گفت:دیدار جمعی از بسیجیان و مسئولان ناحیه مقاومت شهرستان با امامان جمعه درپل دختر و معمولان، با هدف تجدید بیعت با نمایندگان ولی فقیه،از جمله برنامه ها به مناسبت این هفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 145 برنامه در پلدختر طی هفته بسیج

اجرای 145 برنامه در پلدختر طی هفته بسیج