مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-13اجتماعي

میزان مطالعه در شهرهای بوشهر اعلام شد


بیشترین و کمترین سرانه مطالعه در شهرهای استان بوشهر اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حیدر راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران در آستانه هفته کتاب با شعار آینده خواندنی است اظهار داشت: از هفته کتاب سال گذشته تاکنون پنج هزار و 471 برنامه فرهنگی ترویجی در سطح کتابخانه های عمومی استان برگزار شده است که از این میان یک هزار و 890 برنامه در حوزه کودکان و نوجوانان بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه 65 درصد از مخاطبین، کودکان و نوجوانان هستند، تمرکز ما بر ترویج و مطالعه کتاب کودکان و نوجوانان است.

راهب با بیان اینکه بیش از 450 برنامه برای هفته امسال کتابخوانی در نظر گرفته شده است عنوان کرد: کلنگ زنی چهار باب کتابخانه، کتابت قرآن توسط کودکان و نوجوانان در هفت کتابخانه منتخب، تجلیل از کتابداران و کتابخوانان برتر در سطح استان با حضور امام جمعه و استاندار، برگزاری کاروان دانایی شامل بازدید مدیران و کارمندان دستگاه ها و دانش آموزان و دانشجویان از کتابخانه های عمومی از برنامه های این هفته است.

این مقام مسؤول ادامه داد: برنامه های نمایش کودک، نشست مطالعاتی دانش آموزی، مسابقه کتابخوانی من زنده ام ، کارگاه مادر و کودک، جمع خوانی کتاب بچه های فلسطین، تقدیر از کودکان کتابخوان، اردوی جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مطالعه در شهرهای بوشهر اعلام شد

میزان مطالعه در شهرهای بوشهر اعلام شد