مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-07سياسي

فسادستیزی را با استفاده از قانون سوت زنی در اقتصاد دنبال می کنیم


مدیرکل دیوان محاسبات فارس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مردم در مبارزه با فساد گفت: باید با استفاده از قانون سوت زنی در اقتصاد، فرایند سالم سازی و فسادستیزی را به پیش ببریم.

- ایسنا/فارس مدیرکل دیوان محاسبات فارس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مردم در مبارزه با فساد گفت: باید با استفاده از قانون سوت زنی در اقتصاد، فرایند سالم سازی و فسادستیزی را به پیش ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد قناعتی امروز، 16 آبان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای فارس ضمن قدردانی از تلاش های این سازمان در معرفی وظایف و اختیارات دیوان محاسبات گفت: سیاست ما پیشگیری به جای مچ گیری است و به دنبال ایجاد دیوانی مردم پایه هستیم.

مدیرکل دیوان محاسبات فارس با بیان این که نیاز داریم مردم دیوان را بشناسند و حدود و اختیارات آن را بدانند، افزود: باید از ظرفیت های مردم به خوبی استفاده شود تا از همه رسی به مهم رسی برسیم و با استفاده از قانون سوت زنی در اقتصاد، فرایند سالم سازی و فسادستیزی را به پیش ببریم.

وی با تصریح اینکه دیوان محاسبات در کنار مجموعه ها و دستگاه ها و یاری رسان مدیران پاکدست و خدوم است، گفت: با تمام قدرت در مقابل فساد می ایستیم و تلاش می کنیم با استفاده از ابزار نظارتی دیوان حرکت استان را در جهت پیشرفت و تعالی شتاب دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسادستیزی را با استفاده از قانون سوت زنی در اقتصاد دنبال می کنیم

فسادستیزی را با استفاده از قانون سوت زنی در اقتصاد دنبال می کنیم