مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-28سياسي

ضرورت حساسیت و توجه ویژه مدیران به حوزه پدافند غیرعامل


هفته نکوداشت پدافند غیرعامل به نوعی آلارم و توجه برای تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی است که مدیران نسبت به این حوزه حساسیت داشته باشند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: هفته نکوداشت پدافند غیرعامل به نوعی آلارم و توجه برای تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی است که مدیران نسبت به این حوزه حساسیت داشته باشند.

محمدرضا حسین نژاد در همایش آموزشی، پژوهشی، برنامه ریزی، آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل که ششم آبان ماه برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات ما باید در برگیرنده تمهیدات ما در مواجهه با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت باشد، افزود: مدیران باید با حساسیت پیشگیری و بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری در مواقع بحرانی و افزایش پایداری در برابر تهدیدها را در حوزه های ماموریت خود پیگیری کنند.

وی وجود پدافند غیرعامل را یک ضرورت تلقی کرد و گفت: آمادگی لازم در حوزه زیر ساخت ها هم همیشه باید وجود داشته باشد.

حسین نژاد، پدافند غیرعامل را مجموعه تمامی اقدامات غیر مسلحانه دانست که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان ها، تاسیسات و تجهیزات می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پدافند غیرعامل تدابیر نرم افزاری به ما کمک می کند، بنابراین رعایت اصول پدافند غیرعامل از جمله انتخاب عرصه های ایمن به ویژه در طرح های جامع و تفصیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حساسیت و توجه ویژه مدیران به حوزه پدافند غیرعامل

ضرورت حساسیت و توجه ویژه مدیران به حوزه پدافند غیرعامل