مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-07اقتصادي

تضمین دسترسی کریدور شرق کشور به آب پایدار با انتقال آب از دریای عمان


مدیرکل دفتر تجهیز منابع و توسعه مشارکت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: طرح عظیم آبرسانی از دریای عمان به کریدور شرق کشور می تواند پایداری تامین آب منطقه و استان سیستان و بلوچستان را در افق میان مدت و بلندت مدت تضمین نماید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر تجهیز منابع و توسعه مشارکت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: طرح عظیم آبرسانی از دریای عمان به کریدور شرق کشور می تواند پایداری تامین آب منطقه و استان سیستان و بلوچستان را در افق میان مدت و بلندت مدت تضمین نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صابر علیدادی شامگاه دوشنبه 15 آبان در جریان بازید از آخرین وضعیت ذخیره آب چاه نیمه ها در منطقه سیستان، بیان کرد: تمرکز بر تکمیل طرح آبرسانی از تهلاب به زاهدان و همچنین طرح عظیم آبرسانی از دریای عمان به کریدور شرق کشور می تواند پایداری تامین آب منطقه و استان سیستان و بلوچستان را در افق میان مدت و بلندت مدت تضمین نماید.

وی از روند پیشرفت طرح تأمین آب اضطراری منطقه سیستان و شهر زاهدان نیز بازدید کرد و از اقدامات جهادی صورت گرفته در راستای اجرای این طرح که در پی عدم تحقق حقابه رودخانه هیرمند یا قوت عملیاتی شد قدردانی کرد.

علیدادی، طی بازدید از آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه آب شیرین کن اضطراری که با هدف ارتقای کیفی آب استحصالی از چاه های حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین دسترسی کریدور شرق کشور به آب پایدار با انتقال آب از دریای عمان

تضمین دسترسی کریدور شرق کشور به آب پایدار با انتقال آب از دریای عمان