مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-19دانش

میمون های فضانورد ایرانی 12 سال پس از پرتاب کجا هستند؟(+عکس)


ایران در سال 1391 با پرتاب کاوشگر پیشگام و میمون رزوس با نام آفتاب و سپس پرتاب کاوشگر پژوهش و میمون فرگام به فضا در سال 1392 گام بلندی در حوزه زیست فضا برداشت؛ - میمون های فضانورد ایرانی 12 سال پس از پرتاب کجا هستند؟(+عکس) ایران در سال 1391 با پرتاب کاوشگر پیشگام و میمون رزوس با نام آفتاب و سپس پرتاب کاوشگر پژوهش و میمون فرگام به فضا در سال 1392 گام بلندی در حوزه زیست فضا برداشت؛ حالا وضعیت میمون های فضانورد ایرانی 12 سال پس از پرتاب چگونه است و آنها کجا هستند؟! زیست فضا موضوعی است که امکان قدم گذاشتن انسان بر جای دیگری از کره زمین را بررسی می کند و این موضوع از سال ها پیش ذهن دانشمندان حوزه فضا را به خود مشغول کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، پژوهشگران و دانشمندان فضایی در کشورهای مختلف از سال ها پیش برای دستیابی به زیست فضا، تحقیقات و مراحل عملی کار خود را از طریق فرستادن موجود زنده و بعدها پرتاب انسان به فضا آغاز کرده اند و زیست فضا در جهان سابقه ای حدوداً 80 ساله دارد.

جمهوری اسلامی ایران در سال 1391 با پرتاب کاوشگر پیشگام و میمون رزوس با نام آفتاب و سپس پرتاب کاوشگر پژوهش و میمون فرگام به فضا در سال 1392 گام بلندی در حوزه زیست فضا برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میمون های فضانورد ایرانی 12 سال پس از پرتاب کجا هستند؟(+عکس)

میمون های فضانورد ایرانی 12 سال پس از پرتاب کجا هستند؟(+عکس)