مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-28بين الملل

شش کشور ارزان نزدیک ایران برای سفر در سال جدید


همه ما دوست داریم به مالدیو، فرانسه یا آفریقای جنوبی سفر کرده و از جاذبه های این سرزمین های دوست داشتنی دیدن کنیم اما برای خیلی از ما، محدودیت های مالی و مشکلات مربوط به ویزا، - باعث می شود تا به دنبال کشور ارزان نزدیک ایران برای سفر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت مقتدرسیر ، در نوشته ای که امروز تهیه کرده ایم، چند مورد از بهترین انتخاب ها را برایتان لیست می کنیم: 6 کشور ارزان نزدیک ایران برای سفر تورهای زیادی هستند که می توانید برای سفرهای خارجی خود انتخاب کنید.

از میان این تورها، مواردی همچون تور استانبول یا تور ارمنستان، طرفداران زیادی دارند.

اما اگر بخواهیم به ارزان بودن و نزدیکی به ایران فکر کنیم، 6 کشوری که می توانیم برای سفر به شما پیشنهاد نماییم، موارد زیر هستند: ارمنستان برای آن هایی که به دنبال یک کشور ارزان نزدیک ایران برای سفر هستند، ارمنستان انتخابی عالی است.

با توجه به توافق دو طرفه، برای رفتن به این کشور نیازی به ویزا ندارید و می توانید از طریق زمینی یا در تورهای هوایی به ارمنستان بروید و از کلیساهای تاریخی، دریاچه های کوهستانی و دشت های بزرگ و زیبای آن جا بازدید به عمل آورید.

گرجستان برای سفر به گرجستان نیز نیازی به ویزا نخواهید داشت و تفلیس، پایتخت این کشور نیز از جمله مقاصد توریستی محبوبی است که هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش کشور ارزان نزدیک ایران برای سفر در سال جدید

شش کشور ارزان نزدیک ایران برای سفر در سال جدید