مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-09اقتصادي

به دنبال مسدود کردن گلوگاه های فساد هستیم


ما به دنبال مسدود کردن گلوگاه های فساد هستیم، از این رو همه مدیران برای تحقق این امر باید راهکارهایی را ارائه دهند.

- ایسنا/قم استاندار قم بیان کرد: ما به دنبال مسدود کردن گلوگاه های فساد هستیم، از این رو همه مدیران برای تحقق این امر باید راهکارهایی را ارائه دهند.

سید محمد آقامیری شامگاه گذشته 17 آبان ماه در سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قم با تاکید بر اینکه وظیفه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید احیای واحدهای صنعتی و بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید است، اظهار کرد: بانک ها طبق ضوابط و مقررات، همچنین قراردادی که دارند، موظف هستند به متقاضیان، تسهیلات رونق تولید بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی همچنین با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی از واحدهای صنعتی متقاضی گرفتن تسهیلات، باید تعهد محضری بگیرد و در پرونده شان قرار دهد، اظهار کرد: تولیدکنندگانی که برای پرداخت بدهی به آن ها مهلت داده می شود، باید از فهرست بدهکاران بانکی خارج شوند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما به دنبال مسدود کردن گلوگاه های فساد هستیم، از این رو همه مدیران برای تحقق این امر راهکارهایی را ارائه دهند؛ از بین بردن گلوگاه هایی که به فساد منجر می شود، امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال مسدود کردن گلوگاه های فساد هستیم

به دنبال مسدود کردن گلوگاه های فساد هستیم