مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-28اجتماعي

آغاز طرح تشدید برخورد با توقف خودرو در پیاده رو


از امروز طرح تشدید برخورد با تخلفات توقف در پیاده رو در شهر تهران اجرا می شود و پلیس پس از اطلاع رسانی هایی که از قبل داشته این طرح را با اعمال قانون خودروهای متخلف و نصب بروشور و هشدار عدم پارک در پیاده رو انجام می دهد.

- همشهری آنلاین نوشت: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات توقف در پیاده روها از امروز در تهران خبر داد.

  سرهنگ احسان مومنی روز شنبه اظهار کرد: از امروز طرح تشدید برخورد با تخلفات توقف در پیاده رو در شهر تهران اجرا می شود و پلیس پس از اطلاع رسانی هایی که از قبل داشته این طرح را با اعمال قانون خودروهای متخلف و نصب بروشور و هشدار عدم پارک در پیاده رو انجام می دهد.

  وی افزود: در مرحله بعد اگر این تخلف مجدد انجام شود، خودروی متخلف به پارکینگ منتقل می شود چون این موضوع مطالبه شهروندان است و پلیس به جد این موضوع را پیگیری می کند.

  وی در خصوص وضعیت فعلی ترافیک معابر پایتخت گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح امروز از سطح معابر بزرگراه های شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تشدید برخورد با توقف خودرو در پیاده رو

آغاز طرح تشدید برخورد با توقف خودرو در پیاده رو