مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-21بين الملل

استارشیپ باید ظرف 3 تا 4 هفته آماده پرواز شود


به گفته ایلان ماسک، موشک فضایی استارشیپ اسپیس ایکس در روز 27 آبان در آسمان منفجر شد باید تا قبل از کریسمس دوباره آماده پرواز شود.

- عجله ایلان ماسک برای پرتاب دوباره ماموریت ناموفق استارشیپ استارشیپ باید ظرف 3 تا 4 هفته آماده پرواز شود به گفته ایلان ماسک، موشک فضایی استارشیپ اسپیس ایکس در روز 27 آبان در آسمان منفجر شد باید تا قبل از کریسمس دوباره آماده پرواز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اسپیس ایکس در روز یکشنبه(19 نوامبر) از طریق پلتفرم ایکس(توییتر سابق) گفت: سومین وسیله نقلیه استارشیپ اسپیس ایکس باید ظرف سه تا چهار هفته آماده پرواز شود.

هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت تا آن زمان مجوز پرتاب را دریافت خواهد کرد یا خیر.

این امر آمادگی فنی را تا قبل از کریسمس نشان می دهد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که استارشیپ تا آن زمان برای پرواز آماده شود.

این موشک هنوز مجوز پرتاب از اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده(FAA) که بر تحقیقات در مورد آنچه روز شنبه(18 نوامبر) در دومین پرواز آزمایشی استارشیپ رخ داده است، نظارت می کند را دریافت نکرده است.

هدف از ماموریت روز شنبه که از پایگاه استاربیس(Starbase) شرکت اسپیس ایکس در جنوب تگزاس بلند شد، رسیدن مرحله فوقانی استارشیپ به مدار زمین بود و قرار بود 90 دقیقه پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارشیپ باید ظرف 3 تا 4 هفته آماده پرواز شود

استارشیپ باید ظرف 3 تا 4 هفته آماده پرواز شود